Δωρεάν παράδοση εντός Αττικής (στο Πεζοδρόμιο)

3 + 1 Μυστικά για καλύτερο ύπνο. Τι πρέπει να έχει το υπνοδωμάτιό σας;

ΑΡΧΙΚΗ Tips 3 + 1 Μυστικά για καλύτερο ύπνο. Τι πρέπει να έχει το υπνοδωμάτιό σας;

Καμία ρουτίνα στο σπίτι δε μοιάζει περισσότερο με τελετουργικό όσο η ρουτίνα του ύπνου. Από τη στιγμή που θα πιούμε ένα χαλαρωτικό ρόφημα, μέχρι τον καθαρισμό του προσώπου, τις πιτζάμες ή την εφαρμογή προϊόντων ομορφιάς νύχτας, ο οργανισμός μας έχει μάθει να θεωρεί αυτές τις διαδικασίες ως την έναρξη της χαλάρωσης του σώματος και του μυαλού και κατ’ επέκταση ως την έναρξη του ύπνου.

Βέβαια, εάν το υπνοδωμάτιό μας δεν είναι διαρρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να αποπνέει μία αίσθηση ηρεμίας είναι δύσκολο να επιτευχθεί ο χαλαρωτικός και απόλυτα ξεκούραστος ύπνος που τόσο πολύ επιθυμούμε και έχουμε ανάγκη. Ένα ιδανικό υπνοδωμάτιο θα πρέπει να προσφέρει ένα περιβάλλον ξεκούρασης, ηρεμίας και χαλάρωσης. Η ανανέωση ενός τόσο οικείου χώρου έχει τη δύναμη να επαναπροσδιορίσει την άποψή μας σχετικά με την άνεση. Η αλλαγή ακόμη και μικρών πραγμάτων μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στον ύπνο μας. Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε έτσι ώστε να πετύχουμε έναν καλύτερο ύπνο;

 

Επενδύστε σε ένα ποιοτικό στρώμα

Πότε ήταν η τελευταία φορά που αλλάξατε το στρώμα σας; Εάν δεν μπορείτε να θυμηθείτε ή μπορείτε, αλλά έχει περάσει καιρός, μάλλον ήρθε η στιγμή για αλλαγή. Είναι σύνηθες ένα στρώμα να αντικαθίσταται κάθε 7 έως 10 χρόνια. Όμως, είναι επίσης σημαντικό να ακούμε και το σώμα μας. Εάν έχετε πόνους στην πλάτη ή γενικά ένα άβολο συναίσθημα όταν είστε στο κρεβάτι, εάν ξυπνάτε χωρίς να νιώθετε ξεκούραστοι, εάν κοιμάστε καλύτερα όταν είστε σε ταξίδι, τότε θα πρέπει να υποθέσετε πως κάτι συμβαίνει με το στρώμα σας. Το στρώμα είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για να κοιμάστε καλά.

 

Φροντίστε να έχετε τον κατάλληλο φωτισμό

Η ατμόσφαιρα παίζει σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του ύπνου. Το πόσο φως θα είναι διαθέσιμο στο υπνοδωμάτιο μπορεί να κάνει πραγματικά τη διαφορά ανάμεσα σε έναν ξεκούραστο ή μη ξεκούραστο ύπνο. Όσον αφορά τα συστήματα σκίασης, φροντίστε να τοποθετήσετε κουρτίνες, οι οποίες δε θα επιτρέπουν στο φως του ήλιου να μπαίνει στο υπνοδωμάτιο. Το ίδιο όμως ισχύει και για το τεχνητό φως. Σίγουρα, στο υπνοδωμάτιο θα υπάρχει ένας κεντρικός και δυνατός φωτισμός οροφής, όμως κάτι τέτοιο δεν βολεύει εάν θέλουμε ο οργανισμός μας να μπει σε μια διαδικασία χαλάρωσης πριν το ύπνο. Είναι σημαντικό στο υπνοδωμάτιο να υπάρχουν και κάποια φωτιστικά δαπέδου ή επιτραπέζια φωτιστικά, τα οποία θα τα ανάβουμε και θα προσφέρουν έναν χαλαρό φωτισμό λίγο πριν κοιμηθούμε.

 

Γεμίστε τον χώρο με χαλαρωτικά αρώματα

Είναι πολύ χαλαρωτικό να ανάβεις ένα αρωματικό κερί στην κρεβατοκάμαρα. Χαμομήλι. Λεβάντα. Κέδρος. Όποιο άρωμα σας βοηθά να χαλαρώσετε, φροντίστε να το φέρετε μέσα στο υπνοδωμάτιό σας. Υπάρχουν πολλά αρωματικά κεριά και ρεσώ, τα οποία μπορείτε να τα τοποθετήσετε σε κηροπήγια και να τα ανάβετε λίγο πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία προετοιμασίας για ύπνο. Έτσι, θα καταφέρετε να απαλλαγείτε από το άγχος και το στρες της ημέρας.

 

Δώστε προσοχή στα λευκά είδη

Τα λευκά είδη είναι ζωτικής σημασίας για έναν καλό και ξεκούραστο ύπνο. Αν και υπάρχουν πολλές επιλογές σε ότι αφορά το συγκεκριμένο είδος, πολλοί είναι οι άνθρωποι που τελικά μπερδεύονται σχετικά με το τι πρέπει να προτιμήσουν. Η καλύτερη θερμοκρασία ύπνου για τους περισσότερους ανθρώπους είναι περίπου 18 βαθμοί Κελσίου. Είναι σημαντικό να βρείτε κλινοσκεπάσματα που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τον συγκεκριμένο σκοπό.

Για περισσότερες ιδέες διακόσμησης αλλά και για ποιοτικά και οικονομικά έπιπλα μπορείτε να επισκεφτείτε το e-shop ebeis.gr.

 

  TOP

0